کرسی‌های علمی ترویجی با محوریت اندیشه شهید مطهری برگزار می‌شود

سلسله کرسی‌های علمی ـ ترویجی با محوریت اندیشه فیلسوف شهید آیت‌الله مطهری در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
کرسی های علمی ترویجی

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید مطهری به نقل از ایکنا، سلسله کرسی‌های علمی ـ ترویجی با محوریت اندیشه فیلسوف شهید آیت‌الله مطهری به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

کرسی‌های تأملی بر مشروعیت انتصابی یا انتخابی حکومت از دیدگاه شهید مرتضی مطهری با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین جوان آراسته، دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، از ساعت ۹ تا ۱۱ و تجربه اخلاقی به مثابه تجربه‌ای دینی (نظریه‌ای برگرفته از آرای شهید مطهری در باب حقیقت فعل اخلاقی) با ارائه حجت‌الاسلام علی شیروانی، دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز شنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

همچنین روز یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت کرسی‌های نحوه مواجهه شهید مطهری با مسائل زمانه و ظرفیت آن برای حل چالش‌های کنونی؛ با ارائه حفیظ‌‌الله فولادی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از ساعت ۹ تا ۱۱ و دانش فلسفه حق در اندیشه فیلسوف شهید، آیت‌الله مطهری؛ با ارائه حجت‌الاسلام محمدحسین طالبی، دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار خواهد شد.