فراخوان مسابقه «مسیر روشن» با محوریت آثار شهید مطهری

فراخوان مسابقه «مسیر روشن» با محوریت آثار استاد شهید مطهری(ره) در سه قالب «مقاله نویسی» و «عکس نوشته» و «کلیپ» اعلام شد.
مسابقه مسیر روشن

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید مطهری به نقل از شفقنا، خانم ربابه سادات داودالموسوی از اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «مسیر روشن» با محوریت آثار استاد شهید مطهری (ره) خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری واحد اندیشه مطهر به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت مقام شهید استاد مرتضی مطهری(ره) برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این مسابقه در قالب‌های «مقاله نویسی» و «عکس نوشته» و «کلیپ» است، افزود: بانوان طلبه می‌توانند مقالاتی با موضوعات مختلف درباره استاد شهید مطهری(ره) برای این فراخوان ارسال کنند.

داودالموسوی ادامه داد: در فراخوان «عکس نوشته» و «کلیپ» نیز زیباترین و تاثیرگذارترین جملات شهید مطهری و کلیپ های دو تا سه دقیقه ای از جملات و نوشته های استاد شهید دریافت می‌شود.

وی، مهلت شرکت در این مسابقه را تا ۱۵ شهریور اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به دفتر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تحویل دهند و یا به شناسه کاربری  @farhangi_۲۴۲۶ در پیام‌رسان‌های ایتا و سروش ارسال کنند.