شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا: شهید مطهری الگوی عملی در دفاع از انقلاب اسلامی است.
جابر مکرم

حجت‌الاسلام «جابر مکرم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: 12 اردیبهشت سالروز شهادت متفکر شهید علامه «مرتضی مطهری» به جهت تکریم مقام معلم و ارزش علم به نام روز بزرگداشت مقام معلم و در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: شهید مطهری به عنوان یک شخصیت علمی، انقلابی، فعال، متدین و کارآمد بهترین نمونه و الگوی عملی نسل امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی گفت: شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و شهید راه دفاع از اسلام ناب و مبانی اصیل آن بود و به همین دلیل امروز الگو و اسوه تمام مربیان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام مکرم تصریح کرد: عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صومعه‌سرا نیز در راستای پاسداشت مقام رفیع شهید مطهری و ترویج افکار و اندیشه‌های آن استاد گرانقدر برنامه‌هایی را در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت پیش‌بینی کرده است که از تاریخ6 الی12 اردیبهشت اجرا می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: تجلیل از اساتید، فرهنگیان، مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، غبارروبی مزارشهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب، تولید و بارگزاری مطالب برگرفته شده از اندیشه شهید مطهری در فضای مجازی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی ویژه کارکنان و سربازان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تعداد فراگیر محدود و با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم از جمله مهمترین برنامه‌ها در این هفته به شمار می‌آید.