برگزاری دوره مجازی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری

ثبت نام دوره غیر حضوری(مجازی) طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) آغاز شد.
طرح مطالعاتی

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید مطهری به نقل از خبرگزاری حوزه، ثبت نام دوره غیر حضوری(مجازی) طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) آغاز شد و این دوره از ۱۱ تیر تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۳۵ روز برگزار می شود و زمان ثبت نام از تاریخ ۱۰ خرداد ماه تا ۱۰ تیرماه از طریق سامانه پیشخوان خواهد بود.

مزایای شرکت در دوره عبارتند از: عرضه کتب با تخفیف ۵۰ درصد و ارائه گواهی پایان دوره و شرکت کنندگان جهت تهیه آثار شهید مطهری(ره) می توانند اپلیکیشن(اندرویدی) استاد مطهری(ره) را از سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir یا از پورتال جامع استاد شهید مطهری(ره) به آدرسwww.motahari.ir دانلود و نصب کنند و یا نسخه الکترونیکی کتابها را از پورتال جامع استاد شهید مطهری(ره) به آدرس www.lib.motahari.com مشاهده کنند.

همچنین امکان خرید کتابها با تخفیف ۵۰ درصد از انتشارات صدرا قم فراهم شده است که در این صورت لازم است شرکت کنندگان پس از قطعی شدن ثبت نام خود، کتابهای مورد نیاز خود را تلفنی از انتشارات صدرا در قم درخواست و کتابها به آدرس آنها ارسال می شود.

استماع صوت تدریس کتاب مورد نظر، مطالعه کتاب و شرکت در آزمون که از طریق سامانه آزمون مجازی در پیشخوان حوزه برگزار میشود، از برنامه های دوره است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir و یا کانال ایتای https://eitaa.com/TAHZIBMOTAHAR مراجعه و یا با تلفن ۳۳۱۳۳۵۸۰ – ۰۲۵ تماس حاصل فرمایند