آغاز ثبت‌نام دوره مطالعاتی آثار استاد شهید مطهری رحمة‌الله‌علیه

با پایان شهریور و آغاز سال تحصیلی جدید، دوازدهمین دوره آموزشی طلیعه حکمت با ثبت‌نام از متقاضیان در حال آماده‌سازی جهت برگزاری است.
اولین دوره آموزش امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید مطهری به گفته مدیر بنیاد شهید پالیزوانی رحمة‌الله‌علیه تاکنون بیش از ده هزار اندیشه‌جو در این دوره‌های مطالعاتی شرکت کرده‌اند.غفراللهی افزود: همچون سال‌های گذشته امسال نیز علاوه بر دوره طلیعه حکمت که به سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری رحمة‌الله‌علیه می‌پردازد، دوره طلیعه نور هم با محوریت تفسیر قرآن برگزار می‌گردد. به گفته ایشان، استاد این دو دوره دکتر علی غلامی عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام هستند.

مدیر این بنیاد با توجه به نیازسنجی از جوانان و لزوم بصیرت افزایی در بین آنان به برگزاری دومین دوره جریان شناسی سیاسی نیز اشاره کرد که توسط دکتر حمید هوشنگی عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تدریس می‌گردد.

وی افزود: در ثبت‌نام این دوره‌ها که تا چهارم مهرماه ادامه دارد هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و همه علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید پالیزوانی به نشانیwww.shahidpalizvani.ir در این دوره‌ها شرکت کنند.

توجه به این نکته لازم است که ثبت‌نام این دوره‌ها تنها یک‌بار در سال و در آستانه مهرماه انجام می‌گیرد.